Des d'aquest blog us volem donar la benvinguda al pròxim curs 2018 - 2019.
Posem a la vostra disposició els documents, alguns de caire informatiu i d'altres que necessitareu per tramitar la compra de llibres i la contractació d'activitats extraescolars.
DOCUMENTS INFORMATIUS
CONTACTES
INFORMACIÓ GENERAL
Si voleu ser socis de l'AMPA, ompliu i retorneu a l'AMPA el següent document
DADES SOCIS
La quota d'associat (40€ any i per familia), es domiciliarà en el compte bancari que ens faciliteu. Si voleu fer el pagament amb altres opcions (ingrés en compte, abonament en efectiu, etc), anote-ho en el full de DADES SOCIS.
COM FER LA RESERVA DE LLIBRES
Adjuntem els documents que necessitareu per fer la reserva i recollida de llibres pel curs 2018 - 2019.
INFORMACIÓ COM FER I RECOLLIR ELS LLIBRES PEL CURS 2018 - 2019
El comprovant d'aquest pagament l'heu de retornar al despatx de l'AMPA, juntament amb el full de reserva, posant el nom i congnom de l'alumne
FULL DE RESEVA LLIBRES P3
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER P3
Les activitats extraescolars s'inicien el dia 1 d'octubre i finalitzen el 21 de juny. Per cobrir els dies de setembre, heu de fer ús del servei de mainadera i ludoteca, segons l'horari que necessiteu. El pagament d'aquest serveis es podrà fer per transferència a BANC SABADELL IBAN ES12 0081 1642 7600 0100 6902
, enviant una còpia per mail al correu secretariapr@gmail.com dels documents que s'adjuntant seguidament. L'altre còpia us servirà de rebut.
MAINADERA DE 7:45h A 9:00h
MAINADERA DE 8:30h A 9:00h
LUDOTECA DE 16:00h A 17:00h
LUDOTECA DE 16:00h A 17:30h