Des d'aquest blog us volem donar la benvinguda al pròxim curs 2015 - 2016.
Posem a la vostra disposició els documents, alguns de caire informatiu i d'altres que necessitareu per tramitar la compra de llibres i la contractació d'activitats extraescolars.
DOCUMENTS INFORMATIUS
CONTACTES
INFORMACIÓ GENERAL
Si voleu ser socis de l'AMPA, ompliu i retorneu a l'AMPA el següent document
DADES SOCIS
La quota d'associat (40€ any i per familia), es domiciliarà en el compte bancari que ens faciliteu. Si voleu fer el pagament amb altres opcions (ingrés en compte, abonament en efectiu, etc), anote-ho en el full de DADES SOCIS.
COM FER LA RESERVA DE LLIBRES
Adjuntem els documents que necessitareu per fer la reserva i recollida de llibres pel curs 2015 - 2016.
INFORMACIÓ COM FER I RECOLLIR ELS LLIBRES PEL CURS 2015 - 2016
Des dels caixers automàtics del BANC DE SABADELL, podeu fer la reserva segons s'explica:
FULL BANC SABADELL
El comprovant d'aquest pagament l'heu de retornar al despatx de l'AMPA, juntament amb el full de reserva, posant el nom i congnom de l'alumne
FULL DE RESEVA LLIBRES P3
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER P3
Les activitats extraescolars s'inicien el dia 1 d'octubre i finalitzen el 20 de juny. Per cobrir els dies de setembre, heu de fer ús del servei de mainadera i ludoteca, segons l'horari que necessiteu. El pagament d'aquest serveis s'haurà de fer el dia que recolliu els llibres (4 de setembre), entregant una còpia dels documents que s'adjuntant seguidament. L'altre còpia us servirà de rebut.
MAINADERA DE 7:45h A 9:00h
MAINADERA DE 8:30h A 9:00h
LUDOTECA DE 16:00h A 17:00h
LUDOTECA DE 16:00h A 17:30h
dissabte, 13 de juny del 2015
diumenge, 31 de maig del 2015
PROJECTE SOCIALITZACIO: LLIBRES AMICS
ELS PRINCIPIS BÀSICS DEL PROJECTE SÓN:
- Es fonamenta en la idea de la reutilització dels llibres
- És un projecte d’escola. Aprovat pel consell escolar i ratificat per l'assemblea de l’AMPA
- Els llibres són propietat de l’AMPA
- S’implanta als cursos de 3r a 6è
- Agents implicats: Comunitat educativa = alumnes, mares i pares, claustre de mestres, equip directiu i AMPA
ELS OBJECTIUS
- Fomentar la responsabilitat i la cura dels llibres
- Afavorir la cohesió social i l’equitat educativa
- Fomentar la solidaritat, capacitat de compartir i respecte al bé comú
- Promoure la cultura del reciclatge i reutilització de recursos
- Educar per al consum racional
- Fomentar la cooperació entre els agents implicats
- Reduir la despesa econòmica familiar
LES CARACTERÍSTIQUES
- Compartit: Amb la participació de tots els agents implicats, AMPA, claustre de professors i consell escolar
- Cooperatiu: Entre les famílies, equip directiu, professorat i l’alumnat
- Progressiu: S’inicia el projecte amb els cursos de 3r a 6è. En cursos posteriors, es pot anar ampliant el seu abast
- Universal: tot i que en el moment d’iniciar-se el projecte, aquest només incideixi en un nombre d’alumnat limitat, el projecte ha d’aspirar a què tot l’alumnat participi
DOCUMENTS ASSOCIATS A LA SOCIALITZACIÓ
PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES
NORMATIVA GENERAL DEL PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES
DOCUMENT D'ADHESIÓ
COM FER LA RESERVA DE LLIBRES DE 3er a 6è
- Es fonamenta en la idea de la reutilització dels llibres
- És un projecte d’escola. Aprovat pel consell escolar i ratificat per l'assemblea de l’AMPA
- Els llibres són propietat de l’AMPA
- S’implanta als cursos de 3r a 6è
- Agents implicats: Comunitat educativa = alumnes, mares i pares, claustre de mestres, equip directiu i AMPA
ELS OBJECTIUS
- Fomentar la responsabilitat i la cura dels llibres
- Afavorir la cohesió social i l’equitat educativa
- Fomentar la solidaritat, capacitat de compartir i respecte al bé comú
- Promoure la cultura del reciclatge i reutilització de recursos
- Educar per al consum racional
- Fomentar la cooperació entre els agents implicats
- Reduir la despesa econòmica familiar
LES CARACTERÍSTIQUES
- Compartit: Amb la participació de tots els agents implicats, AMPA, claustre de professors i consell escolar
- Cooperatiu: Entre les famílies, equip directiu, professorat i l’alumnat
- Progressiu: S’inicia el projecte amb els cursos de 3r a 6è. En cursos posteriors, es pot anar ampliant el seu abast
- Universal: tot i que en el moment d’iniciar-se el projecte, aquest només incideixi en un nombre d’alumnat limitat, el projecte ha d’aspirar a què tot l’alumnat participi
DOCUMENTS ASSOCIATS A LA SOCIALITZACIÓ
PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES
NORMATIVA GENERAL DEL PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES
DOCUMENT D'ADHESIÓ
COM FER LA RESERVA DE LLIBRES DE 3er a 6è
dijous, 23 d’abril del 2015
SANT JORDI A L'AVINGUDA SANT RAMON
dimecres, 22 d’abril del 2015
ASSEMBLEA AMPA 2015
Benvolguts,
Ens plau convidar-vos a tots els membres de l’Associació de pares i mares de l’AMPA de l’Escola Pau Romeva, a la reunió que tindrà lloc el divendres 8 de maig a les 17:00h en primera convocatòria i a les 17:10 h en segona convocatòria, amb el següent:
1- Lectura i aprovació de l’acta anterior si s’escau.
2- Lectura del balanç econòmic.
3- Proposta i aprovació socialització de llibres.
4- Festa final de curs.
5- Presentació de candidats. Votació.
6- Renovació de càrrecs.
7- Precs i preguntes.
En cas que volgueu delegar el vostre vot, utilitzeu el model adjut.
Ens plau convidar-vos a tots els membres de l’Associació de pares i mares de l’AMPA de l’Escola Pau Romeva, a la reunió que tindrà lloc el divendres 8 de maig a les 17:00h en primera convocatòria i a les 17:10 h en segona convocatòria, amb el següent:
1- Lectura i aprovació de l’acta anterior si s’escau.
2- Lectura del balanç econòmic.
3- Proposta i aprovació socialització de llibres.
4- Festa final de curs.
5- Presentació de candidats. Votació.
6- Renovació de càrrecs.
7- Precs i preguntes.
En cas que volgueu delegar el vostre vot, utilitzeu el model adjut.

dilluns, 20 d’abril del 2015
CASAL D'ESTIU 215
Casal d'Estiu 2015.
S'obre el periòde d'inscripcions pel Casal d'Estiu 2015.
Reunió informativa dia 4 DE MAIG a les 17:15 h
Recordeu que l'últim dia per presentar les beques pels ajuts econòmics és el 4 DE MAIG 2015.
La inscripció es validarà amb el pagament que podeu fer per transferència bancària. No s'acceptaran pagaments en efectiu.
S'obre el periòde d'inscripcions pel Casal d'Estiu 2015.
Reunió informativa dia 4 DE MAIG a les 17:15 h
Recordeu que l'últim dia per presentar les beques pels ajuts econòmics és el 4 DE MAIG 2015.
La inscripció es validarà amb el pagament que podeu fer per transferència bancària. No s'acceptaran pagaments en efectiu.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)